Over Landra
missie, visie & waarden
Missie
Bij Landra streven we ernaar om de online zichtbaarheid van KMO’s te maximaliseren rekening houdend met het budget van de klant. Dit doen we door een combinatie van luisteren naar de wensen van de klant en op maat gemaakte marketingoplossingen. Zo zetten we bedrijven in de schijnwerpers op digitale platforms zodat zij hun klanten kunnen bereiken. Dit doen we door met een ervaren team ter beschikking te staan en steeds te blijven investeren in opleidingen en testen van nieuwe tools.
Visie
Onze visie is om de voorkeurspartner te zijn voor bedrijven hun online zichtbaarheid. We geloven in het creëren van duurzame waarde door langdurige samenwerkingen, waarbij we de unieke behoeften van elke klant bespreken, begrijpen en hierop inspelen door de juiste online kanalen voor te stellen rekening houdend met het budget van de klant. Tegelijk willen we mee evolueren met onze klanten.
Waarden
Klantgerichtheid: Wij zetten onze klanten op de eerste plaats.
Innovatie: Voortdurend zoeken naar nieuwe en betere manieren om resultaten te leveren.
Integriteit: Transparantie en eerlijkheid in al onze interacties.
Samenwerking: Samen met onze klanten bouwen aan succes.
Resultaatgericht: Meetbare resultaten leveren die een echte impact hebben.
Onze blog
Ondernemen is vooruitzien — ook als de economie vertraagt
In juni publiceerde het Federaal Planbureau zijn vooruitzichten voor de Belgische economie tot 2030. Vier maanden later is het beeld nog altijd opvallend actueel — en misschien zelfs relevanter dan ooit. Waar de meeste ondernemers vandaag vooral bezig zijn met hun...
Contentkwaliteit & E-E-A-T: de sleutel tot zichtbaarheid in het AI-tijdperk
Technische SEO alleen is niet meer genoeg. Google beslist vandaag op basis van kwaliteit, expertise en vertrouwen of je content wordt opgenomen in de index. In onze nieuwste blog lees je hoe E-E-A-T en gebruikerssignalen de poortwachters zijn van je online zichtbaarheid – én hoe jij als ondernemer daarop kan inspelen.
AI: Copy-past of toch niet? Een analyse
Ontdek hoe consumenten AI-content herkennen, welke risico’s dit meebrengt voor Belgische KMO’s en hoe Google’s updates hun SEO beïnvloeden.


